Projektet slut, men ett ganska lyckligt sådant - jag har fått ett "riktigt" jobb



'

Ja som rubriken avslöjar lyckades jag få ett jobb på Happy Socks butiken som jag jobbade i under dom sista timmarna under min dag på Happy Socks

Så jag kommer jobba där under December månad och även befinna mig på skansens julmarknad varje advent för att sälja strumpor till alla glada julhandlare!


Vad som händer efter december är oklart än så länge men blir att arbete fram tidningen jag nämnt tidigare med Illustratören Julia Enqvist


Och vad händer med "one day man"? - Gilla mig på facebook eller kika in här så lovar jag att ni kan fortsätta få följa mig i jobbranchen!


/ Patric

Kommentarer
Postat av: Mare-Ann

Vad kul att du fick jobbet!

2011-12-09 @ 14:03:07
URL: http://mouiiyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0