Bilder från dagen på Red Collar Project; från heldag till halvdag






Dagen på Red Collar Project gick från heldag till halvdag, då det var planerat att jag först skulle hänga med Jenny Eliasson som jobbar som koncept designer på RCP och sedan under kvällen hänga med "Gonza" för att göra en clinic där sommarens kollektion skulle visas upp för en kund och sedan bjudas på mat och festligheter.

Tyvärr ställdes det in då kunden var tvungna att ställa in, men dom tyckte att det skulle vara kul om jag fick vara med om detta så jag blev bjuden på nästa möte som kommer vara på kvällen den 2a november så då återkommer jag med del 2 av mitt besök på Red Collar Project!


Nedan kan ni ta del av lite bilder från dagen, som egentligen inte säger något av vad jag fick göra men dagen bestod av att dels få en riktigt schysst genomgång av Jenny om hur hon arbetar fram framtida kollektioner vilket var riktigt kul att se och det blev även att hänga upp kläder på galgar ur kartonger inför deras försäljning nästa vecka!





Som sagt del två av mitt besök av Red collar project kommer den 2a November, det ska bli riktigt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0