Sen uppdatering av gårdagensföretag, Butiksbiträde på Marimekko Sturegallerian





Som ni säkert redan vet så var jag igår och jobbade i butik och arbetsuppgifterna bestod i att bl.a. rengöra glashyllor, fixa med "lagret" (som bestod av hyllor på toan faktiskt), fixa med kläder och så klart att vara trevlig inför kunder!


Det var en oerhört trevlig dag och en chans att prova på ett nytt yrke som butiksbiträde och det är ju en helt annan grej än vad jag tidigare provat på både kontor och på prbyrå m.m., då man nu är aktiv mot kunden och inte bara ett "förarbete"


Nedan kommer lite bilder från dagen;






Skulle jag vilja göra det igen? - Ja om man har rätt arbetskamrater då dom är en stor del av jobbet, och det tycker jag att jag hade igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0