Jag söker arbetsplatser!




One day man, som både bloggen och "projektet" heter går ut på att jag, Patric Lundström 20 år under 30 dagar lämnar hemmet i Västerås för att under denna period sova på soffan hemma hos brorsan i Stockholm, för att jobba på 30 olika företag under en dag - helt gratis

Allt för att få en insikt och erfarenhet från varje arbetsplats att använda mig av i framtiden, mer om mig m.m. går att läsa på pressidan


Nu är det så att jag söker intresserade arbetsplatser som är sugna på att låta mig komma och jobba hos er under en dag mellan datumen 17 Oktober - 15 November

Mina upplevelser och tankar kring varje jobb m.m. kommer att skrivas om här på bloggen, så att läsarna kan ta del av mina upplevelser


Är du intresserad av upplägget och vill komma i kontakt med mig, kan du göra det på ; [email protected]



/ Patric

Kommentarer
Postat av: Emblem

Jäkligt bra idé! :D Lycka till! :D

2011-10-12 @ 18:05:12
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: Christina Pultz

Om du vil slå ett signal! Du er mycket velkommen! Fantastisk ide - lycke till! Telefon 031121810.

2011-10-12 @ 19:16:39
URL: http://www.proshopeurope.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0