Dagens företag Living Generation kan beskrivas med armhävningar, kramar och "ett riktigt jobb"




Dagen på Living Generation utformades efter ett möte på morgonen, där vi kom fram till att jag skulle ägna mig åt att utforma deras socialamedier för märken dom håller i, så som klädmärket Gooseberry Lay & co. och Franklin and Marshall och skomärket Williot


Finns tyvärr inte så mycket bilder att visa från detta för att det dels skedde på datorn, men även att jag helt glömde bort kameran under dagen - dock på grund av jobb så det är ju något positivt måste jag säga!


Några bilder från lunch och kontoret finns dock, här nedan;




Slutsats - en oerhört bra dag som var mycket givande och rolig, med dubbelt upp av goa gubbar från Götlaborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0