Ett gott skratt i en dag som kommer vara fylld av jobbjakt





Som ni ser kommer dagen vara fylld av jobbjakt då dagens kvällsjobb som skulle vara ett sorts kundmöte med ett företag ställdes in då kunden inte hade tid att komma...

Riktigt tråkigt, men någonstans kanske det var bra då jag nu får en dag över att söka nya platser att besöka då jag annars inte brukar hinna det efter "jobbet"! denna vecka är även ovanligt tom så måste fylla luckorna!


Till det roliga så fick jag ett mail tidigare under dagen från Ola Kjellson från reklambyrån Turbin som jag besökte förra veckan som skrev;

-"Tja!
Alles gut? Går det bra med jobbandet? Här får vi inget gjort utan dig. Alla ränner bara runt som yra höns. Ka ta strof."


Sanningen i detta är oklar, men ett gott skratt gav det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0