Sista dagen med One day man var på marknadsavdelningen på Aller media




En anning sent kommer detta upp, men sista dagen var på marknadsavdelningen på Allers, som driver tidningar som bl.a. Café och Elle m.f.l


Min arbetsuppgift under dagen blev att screena igenom tidningarnas olika bloggare och se hur dom använder sig av "taggar" och komma på ett sätt att göra det bättre, mot lunch blev det även en affärslunch med grundaren av filmföretaget Headweb

Det blev även att lära mig och sätta mig in i ett nytt "bloggverktyg" och lära ut till Daniel som var min chef för dagen


Bilder kommer nedan;



Hann ju även få en vända i huset och träffade dom flesta av Café bloggarna vilket var riktigt kul!


Nu är ju projektet slut som sagt, det har gått fort och varit riktigt kul! - det finns även en hemlighet som jag skriver om i nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0