Bilder från dagen; Hanna Liska Pr Agency






Får ursäkta att det blev en ganska sen uppdatering då jag hade hoppats göra en snabb inblick tidigare för er, men här får ni iaf lite bilder som sammanfattar dagen hos Hanna Liska Pr!

Mina arbetsuppgifter blev väldigt blandat med allt från märkning av kläder, fixa fram plagg som skulle iväg till olika företag för fotografering i tidningar, packa upp kläder som kom från fotografering och läsa tidningar för att se om plagg från märkerna som Hanna Liska håller i fanns med!


Kan själv i efterhand tycka att det låter lite "flummigt", men jag gillade det riktigt mycket då stämningen hela tiden var drivande, det kom in bud genom dörren titt som tätt och mail som trillade in med uppdrag samma dag, helt i min smak när varje dag inte är den andra lik!





Kommentarer
Postat av: maya

Det låter som att du har haft en underbar dag!=)

2011-10-17 @ 21:24:57
URL: http://mayalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0