Dagen har bestått av en intervju för en lokal tidning...



Idag har större dagen bestått av en fortsatt jakt och mailande till olika företag, jag kan även meddela att jag har spikat datum för bl.a. klockmärket Triwa, Pr byrån Hanna Liska och klädföretaget Living generation

Dessutom blev jag kontaktad av en lokaltidning här i Västerås som var intresserad av projektet och imorgon väntar en fotografering kring detta! - jag återkommer med bilder m.m.



Skulle det vara så att ni känner någon, t.ex. mamma, pappa eller dig själv eller liknande som skulle vara intresserad av att ha mig en dag hos sig, går det utmärkt att höra av sig på [email protected] för mer info

Kommentarer
Postat av: Ewa Ingmanner

Hej Patric!

Kanonidé! Önskar dej all lycka och hoppas du får inspiration och vägledning!!!

Ha det bäst!!!

Ewa

2011-10-12 @ 18:14:35
URL: http://onedayman@live

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0