En dag på jobbet med Urban "Boxer Robert" Frånberg





Idag kom då dagen man ändå längtat till, att få spendera en dag med Urban Frånberg och få uppleva en dag under en ljudinspelning för Boxer's webbreklam.

Och för att ursäkta sig själv lite, men förfasiken vad kul det var, inte för att man fick någonspeciell roll att jobba med men att få boka av att man har gjort i livet, och jag börjar ju inse mer och mer att jag verkligen trivs i en skapande miljö så detta var oerhört kul att se hur reklamen byggdes fram med hjälp av ljudinspelningen då det andra var filmat i förhand,


Jag fick även chansen att träffa en gammal barndoms "idol" vet inte om ni känner igen honom på bilderna nedan, men hjärnkontoret är ett tips - Minns ni honom?
Han jobbar tydligen som frilans nu för tiden så han var väl lite av en producent under dagen!


Här har ni lite bilder iaf;



Bilderna säger ju kanske inte så otroligt mycket, men det var ju en ljudinspelning så jag får återkomma med material när reklamen finns uppe så kan ni få lyssna!

Dagen bestod annars i att jag började med ett besök hemma hos Urban och hann snacka lite kring hans liv och vad som fått honom dit han är idag m.m.

Blev faktiskt även en liten efter jobbet öl med han och hans bror..!


Tänkte ge er ett "hemma hos" strax, så då kommer lite bilder från Urbans Lägenhet


Kommentarer
Postat av: Emma

Minns att man kollade på hjärnkontoret som liten. Vad gammal han har blivit, eller det ser så ut?

Känner också att jag vill göra något där man kan få uttrycka sin kreativitet!

2011-10-26 @ 20:32:20
Postat av: Sandra & Malte

Ondayman! Var snäll och sluta ursäkta dig med det ena och det andra! Du får oss att se sånt som man egentligen inte skulle sett! (Jaja, bilderna ser vi ju att dom är halvsuddiga). Men jag hoppas att du förstår vad vi menar! Du är asgrym som går din egen väg, gör något konkret och utnyttjar din situation!

2011-10-27 @ 13:54:12
Postat av: Svar; Sandra och Malte

Hej S och M!



Tack för dom fina orden!

Det ni säger förstår jag helt och ska sluta skriva det uppenbara!



Kul att ni följer bloggen!



/ Patric "One day man"

2011-10-27 @ 14:13:50
URL: http://onedayman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0