Ett organiserat kaos har infunnit sig under dagen




Först och främst får jag ursäkta för att det inte kom något inlägg igår kväll eller under morgonen... men det råkar vara så att när jag väl upptäckte att batteriet på datorn började bli krisigt under gårdagskvällen så märkte jag att laddaren inte fanns i väskan - utan låg kvar på kontret his Triwa!

Som tur var hade jag en så kallad "sovmorgon" innan dagens jobb på Red Collar Project så jag tog en morgonpromenad till kontoretför att hämta laddaren.


Påväg hem sen så får jag en ombokning av morgondagens planerade företag, så i all hast försökte jag sedan hitta ett företag som kunde ta emot mig under morgondagen och lyckas faktiskt få till ett innan jag drog till jobbet på Red Collar Project - det lilla problemet var att det företaget är en större reklambyrå som ligger i Västerås, men då jag kommer därifrån så tackade jag ja för att inte gå sysslolös imorgon!


Så imorgon kommer jag befinna mig i Västerås och testa på att vara "reklamare"



Strax kommer bilder från dagen på Red Collar Project

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0