Min dag på reklambyrån Care of Haus; roliga arbetsuppgifter och skön stämning





Idag var jag ju som sagt på Care of Haus och jobbade och det blev en del arbete med Glitter.se hemsida då jag fick fixa med bilder och text för månadens uppdatering och även fixa till nyhetsbrev m.m.

Så om jag minns datumet så lanseras lite av det jag fixade idag under 27e Oktober


Ryktet om champagne fika stämde även det så jag fick fixa fram lite glas och hälla upp - något man kan vänja sig vid på en Fredageftermiddag måste jag säga!

Som vanligt kommer lite bilder nedan!



Riktigt rolig dag har det varit med arbetsuppgifter jag gillade som var givande, och så självklart trevliga medarbetare!


Är det något ni skulle vilja veta mer om när jag besöker olika företag så hör av er så försöker jag fixa det framöver!

Kommentarer
Postat av: maya

Oh spännande! Önskar att jag kunde få champange till frukost på mitt jobb!

2011-10-21 @ 18:58:59
URL: http://mayalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0